12 oktober 2011

Två dagar till SM



I måndags släpptes passen!
De flesta verkar nöjda med programmeringen. Jag hade gärna sett lite tyngre vikter första dagen och mindre löpning!
I " Jennys värld" finns det minimalt med löpning..
Men det är ju så med CrossFit tävlingar, vissa passar en bättre än andra!

Jag tror Lollo och Christian är nöjda:)

Kroppen känns bra och i veckan som gått har jag gjort små framsteg.

I söndags satte jag PB på Snatch - 55 kg
Igår satte jag 2 PB!

Push press - 69 kg
Split jerk - 80 kg, kändes hur bra som helst!
Valde att stanna där med en bra känsla som Ellinor brukar säga:)

Har känt på wodarna lite och det känns ok.

Jag vill passa på att önska alla tävlanden lycka till i helgen!

Glöm inte att ha kul, det är därför ni tävlar:-)
Vi ses på lördag!



1 kommentar:

Karin F. sa...

Hej! Har följt helgens tävlingar via live-streamen på nätet. Grymt jobbat! Jag är nybliven crossfit-entusiast och försöker lära mig sporten så gott det går nu. Synd att vi inte har nåt CF-gym här nere i Sörmland, men kämpar på om än begränsat hemma. Du är iaf en stor inspiration ska du veta! Vore kul att besöka er uppe på Nordic nån gång. Keep it up ;)