5 december 2011

Tillbaka till tunga 5:or

Det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg. Träningen ser typ likadan ut vecka för vecka..
Tanken med detta upplägg är att jag ska bli stark!
Saknar såklart att träna klassisk CrossFit träning, men det är bara ca 2 veckor kvar av det tunga sen är det 4 veckor ren metcon, så jag lär nog få så jag tiger!

Blir väldigt hungrig av att träna tungt! Jag vill äta hela tiden:)
Idag tränade jag tillsammans med Jonna på Nordic!
Det var inte igår hon och jag fick till ett pass tillsammans.

Jag kör ju fortfarande enligt GVT och mitt pass bestod av:

1. 5 reps ring push ups + 15 kg viktväst ( hade en viktkaka på ryggen istället då Jonna hjälpte mig )
2. 5 reps viktade pullups + 15 kg, TUNGT!!

Vila 100 sek mellan varven
3a, Enarmsbänkpress 3x8 + 22 kg
3b, Kb clean 3x8 + 20 kg första varvet, gick sen ner till 16 kg.

Avslutade med 3x20 GHD situps

Här är jag på jobbet :-)


Vi ses!
/Jenny

Inga kommentarer: