30 januari 2012

Börjar jag äntligen få till mina butterflies?




Otroligt trött idag.. Vet inte om jag har något skit i kroppen, eller om det bara är årstiden.

Fick mina nästkommande pass från Martin idag och första passet jag körde idag såg ut så här:

A - arbeta dig upp till en tung Hang power clean - 72.5 kg.
Fick inte riktigt till tekniken idag, så jag slutade där.
+
B. 3x30 sek amrap burpees - vila 2 min mellan varven
17-17-16
+
C. 3x30 sek amrap pullups - vila 2 min
25-23-18
+
Gjorde butterfly pullups och de kändes riktigt bra de första två varven. Jag tror jag jobbar mer med höften, för de känns lättare och bättre än någonsin.
Har alltid fått känningar i axlar av dem, men nu känns det ingenting!
+
5x30 sek rodd@100%
143m ( ramlade av roddsitsen ) - 152-147-147-151m
+
6 min ackumulerad planka i ringar.

Ni har väl inte missat att Andreas Lindberg från Team reebok öppnar CrossFit box i Linköping!



Ser fram emot att besöka den!

Kram på er!

2 kommentarer:

Björn sa...

Grymt att butterflys börjar lossna! :)

Jenny sa...

Eller hur! Känns bra:)
tack för du tittar in!