6 januari 2012

Torsdag och fredagsträningen!

Igår var jag med på lunchpasset på Nordic.

Passet var:

25 boxhopp 45 cm

Sen 4 varv av:
3 snatch 30 kg
6 clean
9 front squats
Avsluta med 25 boxhopp

Tid: 8.02 min

Kul men samtidigt hemskt pass! Kramp i ländryggen och benen..
Ja tror alla som körde passet höll med om det!
Här är Richards upplevelse:)

Idag körde jag lite av varje:
Började med OHS, gick bara upp till 60 kg.

Sen blev det:

3 varv av:
5 Muscle ups
10 marklyft 90 kg
15 GHD
100 m rodd
På varv på blev det 200 meter rodd
På varv tre blev det 300 m rodd.

Ganska sliten i axlar så jag fastnade på MU på sista varvet.
Tid: 12.50 min

Mads, Andreas och Christian skulle träna och de började med viktade pullups.
Blev sjukt sugen att testa om jag skulle klara 35 kg.

Japp! Det blev ett PB idag:)
Mads klarade 50 kg och Andreas 47,5 kg. Kommer dessvärre inte ihåg vad Christian kom upp till, men mycket var det och stark såg han ut:)




Jag älskar ju handstående! Här är en liten film hur man kan roa sig:-)


Tack Ellinor som filmade!
Kram på er!

Inga kommentarer: