22 september 2009

Workshop i Ö-vik!


Mads och jag hade en workshop i Ö-vik fredag till lördag. Vi åkte tidigt fredag morgon! Trevligt att åka norrut för en gångs skull! Och Mads har ju faktiskt aldrig varit längre norrut än Uppsala:) Norra Sverige är fantastiskt vackert.

Vi hade workshopen på Friskis och Svettis. Faktiskt riktigt bra gym! Stora salar och mycket utrymme.
Vi tränade lördag fm innan vi begav oss hemåt!

21-18-15-12-9-6-3
HSPU
OHS ( 30 kg )( Mads 40 kg )

Tror jag fick 12:57 och Mads var klar strax innan.
Vi tränade med 3 killar som var på workshopen dagen innan! Riktigt kul!

Har känt mig halvrisig och därför har jag avstått från träning ett par dagar. Men idag körde jag ett pass.

Värmde upp med " Annie"
50-40-30-20-10
Double unders
Situps ( ej ankrade )
Tid: 6:23 PB!

Sen blev det:

Shoulder press
Kom upp till 50 kg

Övade sedan Push jerk! Har ju inte riktigt fått till tekniken på det!

Push jerk
5-5-5-5-5
40-40-40-45-45

Kändes helt ok!

/Jenny

2 kommentarer:

Richard sa...

Det är konstigt att man oftast åker söderut när man ska nånstans, det är ju, som du säger, rätt fint uppåt.

Själv drar jag ju västerut på fredag. Ska bli såå kul att se NYC igen.

Kram

Bear sa...

Wow, snabb "Annie" alltså!