4 oktober 2009

Kul söndagsträning


Bilden är från när jag och Mads var i USA ( Santa Cruz såklart) i januari 2008. Om jag kommer ihåg rätt så var dagens träningspass:
10 marklyft ( hon 80 kg, han 100 kg)
10 HSPU
Löpning 200 m.
Så många varv du kan på? 15 eller 20 min, kommer inte ihåg..

Jag kämpade livet ur mig på detta pass!
Det är något visst med att träna på ett riktigt CrossFit gym:) Om allt går vägen så flyttar vår lilla familj till USA nästa år och då kan vi träna på CFSCC varje dag om vi vill!!!

Idag tränade vi på Sturebadet Haga! Det fick ihop ett gäng:) Jag, Mads, Susanne, Richard och Anders!

Richard och Mads började:
21-15-9 av:
OHS 40 kg
Pullups

Mads tid blev: 3:46 och Richards tid blev: 7.22

Sen körde Anders:
21-15-9 av:
Jumping pullups
KB swings 24 kg

Tiden blev: 4.14

Vi tjejer körde sist:
Jag körde:
21-15-9 av:
OHS 30 kg
Pullups

Min tid blev 4.02

Susanne körde
21-15-9 av:
OHS 20 kg
KB swings 24 kg ( Hon hade kört upp handen och kunde därför inte göra pullups)

Tiden blev 5.04

Skitkul att träna idag! Det vore kul om det blev fler nästa gång!

/Jenny

1 kommentar:

Richard sa...

Det var superkul att få vara med. Håller verkligen med om att "the more the merrier".

Vi ses på onsdag.