7 januari 2010

Känner mig stark idag!

Trodde OPT hade postat fel pass i morse, men sen såg jag att passet inte var identiskt med det förra!

Så här blev det i allafall:

A1. HSPU @ 2010 - amrap (-1) x 3 sets; rest 60 sec
17-14-10

A2. Semi Stiff Legged DL @ 4011; 6-8 x 3; rest 60 sec
70 kg- 90 kg-90 kg (8-6-8)

B1. Ring Push Ups @ 2010 - amrap (-1) x 3 sets; rest 45 sec
17-11-8

B2. KBS - 15 unbroken x 3; rest 45 sec
24 kg kettlebell

C1. Dips @ 2010 - amrap (-1) x 3 sets; rest 30 sec ( Körde ej GHD raises så jag vilade ca 60 sek mellan varje här istället)
12-10-8

C2. GHD Raises @ 2010; 15 x 3; rest 30 sec
Dessvärre var jag inte tillräckligt uppfinningsrik för att köra dessa idag!

Passet kändes riktigt bra! Kände mig stark:)
Har skött maten riktigt bra också! Det har blivit en blandning av Zone/paleo. Väger inte maten men försöker iallafall räkna på ett ungefär hur mycket jag får i mig. Körde efter The zone ett tag och mådde toppen, men väga och mäta blir för jobbigt!

Min kost består mestadels nu av:
Grönsaker i mängder, frukt ( mest äpple ) Bär ( blåbär och jordgubbar ) Nötter i alla former.
Jag älskar kött! Kan äta biff varje dag om det går.. Ägg! Mycket ägg blir det! Lax, makrill och kyckling. Mörk 86% choklad slinker ner ganska ofta:)

Snart åker det iväg en beställning på Paleokit, då är mellanmålen räddade!!

Vila i morgon och det passar ju bra när det är mysfredag...:)

Kram J

3 kommentarer:

Mads Jacobsen sa...

evakuera patrasket!

Bear sa...

Choklad! Jag har ju tänkt att göra nystart med paleoish, men då undrar jag så klart hur chokladen kommer in i bilden. Inte för att jag klagar, mumsmums :)

Jenny sa...

Björn! Ja, det var ju en blandning av Zone/paleo:) Man kan alltid räkna block på chokladen! ha ha blockchoklad! :) Allt bra med dig Björn?