14 april 2010

Svärmor på besök!

Tränade på Nordic idag och dagens pass blev:

A. Hang Squat Clean - build quick to a tough 1, not a 1RM effort

Gick upp till 60 kg, dock ej mitt max, kändes mycket bra!

B1. Front Squat @ 30X1; 2-3 x 5; rest 20 sec
Hade 70 kg på stången rakt igenom

B2. 25 unbroken chin ups; rest 4 min - 5 sets
1. obrutet 2. obrutet 3. obrutet 4. obrutet 5. 23 st!! Det var omöjligt att hålla mig kvar på stången! Skräp!
Jag blev väldigt förvånad att jag klarade de 4 första seten obrutna, det trodde jag faktiskt inte.

Jag gjorde inte om sista setet pga mina armar var totalt slut och värkte!!

Det var rodd på schemat efter detta men jag får spara det till en annan dag! Mina armar skulle inte klarat det..
Jag kände faktiskt redan igår att armarna var trötta och värkte lite. Kom förmodligen efter alla muscle-ups! Jag var ju tvungen att göra några igår också:) Härlig känsla att klara strikta!

Kom till gymmet ca 11.30 idag och tog mig inte därifrån förrän 14:) Jag håller med David, det är som en fritidsgård för vuxna! Och en mycket trevlig sådan!

Det blir vila i morgon för mig!
Svärmor kommer i morgon, det var ett tag sen vi sågs och jag ser verkligen fram emot ett besök från henne!
Tror även Rasmus gör det:)
Hittade denna på CrossFit Göteborgs hemsida!

Kram på er!

Inga kommentarer: