8 augusti 2010

Trevlig dag i Uppsala!

Mads är ju i Schweiz- CrossFit Basel i helgen och jobbar! Jag bestämde mig för att att spendera dagen i Uppsala med Martin och Linda , och Alva och Maja såklart!
Karl hade inte hunnit skicka något pass till mig och jag tror han har fullt upp med CrossFit kids certet som de höll nu i helgen!

Jag bestämde mig för att inte störa honom, och hängde på Martins OPT pass

5 rounds for time:
25 unbroken wall balls - 20/14# to 10ft ( 15 rep med 8 kg )
10 unbroken CTB chin ups
Jag använde 8 kg boll ( skulle egentligen haft 6 kg ) så jag skalade ner mina wall balls till 15 reps.
Smått kaos med både Rasmus, Alva och Maja som ville hänga i rep och stänger och kasta bollar, men det gick:-)

Tid: 8:25

Efter det åkte jag med till Fyrishovsbadet!
Har aldrig varit där! Rasmus älskade det:-)
Vi valde nog helt fel dag och tid, för det var massor med människor där, men barnen var nöjda, och det var ju därför vi åkte dit!

Karl hade inte glömt mig utan hade skickat programmeringen för idag något senare bara.

Amrap in 20 mins of;

10 hang power snatch, 30kg
20m bear crawl
30 sit ups

Denna får göras imorgon!
Jag får ligga en dag efter i programmeringen, passar mig ganska bra! Då kan jag planera lite!

Jenny

Inga kommentarer: